skär aprikos

Idag var världens onödigaste skoldag, 10-12 och bara gympa. Jämngrått väder ute. Nu massor med saker att göra, skriva artikel, börja på engelskaprojekt om Watergate, börja på finskaessä, städa... blablabla.
Det var super i Stockholm, GÅ SE HAIRSPRAY ni som har möjlighet, den var så otroligt bra! Jag har aldrig skrattat så mycket och så högt åt någon teater/film/musikal som åt Lassgård i Hairspray. ÅH! Vidare så kunde jag ha tillbringat hela veckoslutet enbart i Beyond Retro, om man inte har ett plan att hinna till: hur kommer man ut ur butiken? Jag tog inte många bilder alls på resan men några foton blev det från Beyond Retros provrum. Jag ÄLSKADE den här bakelsen, men den var lite för stor. Och när skulle jag ha en aprikosrosa klänning med massa volanger? ...typ varje dag.

Men den fick stanna kvar. Istället hittade jag en perfekt five o'clock tea-klänning som ni får se en annan gång! Hejdå aprikosrosatyllvärld nu måste jag tillbaks till den jämngrå verkligheten.

Kommentarer
Postat av: elin-alice

Ja, det är lätt att liksom drunkna i Beyond retro. Jag minns första gången jag var där: jag blev jag alldeles paralyserad, så att jag inte kunde köpa någonting alls – fast att det förstås fanns massa fint som jag egentligen ville ha^^. Är helt klart nyfiken på klänningen som fick följa med dig hem :)

2009-10-28 @ 02:51:24
URL: http://medmiranda.blogg.se/
Postat av: mandi

2009-10-28 @ 13:50:56
URL: http://sistamalova.blogg.se/
Postat av: mandi

Jag är helt av samma åsikt, det lyste upp hela resten av veckan! vi måste höras om nästa gång. kram!<3 (heltsupertuff klänning°!! hur ser månne den andra ut? ;) )

2009-10-28 @ 13:55:36
Postat av: kajsa

Den där har ju jag petat på!!

2009-11-18 @ 23:52:49
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0