något nytt under solen


Skinnpaj måste vara det konstigaste rikssvenska ordet. Det här exemplaret kommer i alla fall från Lindex, jag har gått och fingrat på den flera gånger men tyckt att femtio euro är fasligt dyrt. När det kom hem en -30% lapp på posten traskade jag iväg och köpte läderrocken för trettifem euro och det var den värd.

Hembakta cupcakeskjolen, randig topp och mammas leomönstrade tröja som halsduk. Ballerinorna med stora rosetter är köpta på loppis och paljettgummibandet är perfekt i midjan på alla outfits. Nu ska jag laga höna med kokosmjölk, currypasta, sesamolja, grönsaker och nudlar. Ha en bra dag fina ni!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wow vad snygg kombination!

2009-10-20 @ 15:33:19
Postat av: fanny

börjar genast tänka på Pink Ladies från Grease :D

2009-10-20 @ 15:49:24
Postat av: antonia

ja ha också titta på dnedär rocken men int våga köpa för den kändes så dyr(då den endå e så liten) hoppas de ennu finns kvar av dom nu då !

2009-10-20 @ 19:45:04
URL: http://antoniawilhelmine.blogspot.com
Postat av: Katarina

Åsa: tack!

fanny: det tar jag som en komplimang :D

antonia: joo det finns nog kvar av dem, men dom är alltså inte i alennus i butiken utan jag fick på posten en -30% alennuslapp från Lindex som jag använde på rocken! :)

2009-10-21 @ 09:43:29
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: fanny

jo, det var nog meningen också :D stilen va helt ljuvlig då.

2009-10-22 @ 15:07:29
Postat av: Little Peaché

Sv: snygging, det blev inget bloggande från london, men nu har jag tonvis med bilder som måste upp på bloggen!

2009-10-23 @ 10:32:46
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0