i'm not a crook

Vad mycket program det är hela tiden! Och massor att göra i och för skolan då det är så kort period. Plus att jag tentar bort flera kurser i den här perioden eftersom jag vill få ihop allting på tre år trots att jag åker till Frankrike. Det som tar mest tid just nu: läsa fakta och förbereda ett 20 minuters föredrag i engelskan om Nixon&Watergate, skriva&intervjua för en längre finskaessä om yttrandefrihet och att läsa på mattakursen som jag tentar sen. Plus alla vanliga läxor och essäer och sånt. Egentligen vill jag läsa, sy&pyssla och blogga. Men! Det här veckoslutet verkar bli urfint, imorgonkväll kommer finaste flickor på kvällsmys, på lördag ska jag fixa alla skolgrejer och så ska vi åka och hälsa på valpen och på söndag blir det loppisgrävning! Nu måste måste måste jag sova, håller på att somna varje dag i skolan för att jag sovit för lite. Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0