en rutighet i korthet



ibland är det superroligt med fejkpolaroid.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Åh, tacktack! Vilken söt kjol, så vippig och fin.

2009-11-25 @ 16:35:04
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Nanó

Vilken grease:ig kjol! haha, vad dumt det låter om man läser det högt, det blir ju grisig...



18.12. Det finns en risk med det datumet:/ Om jag blir underkänd i min tent den 14.12 så är 18.12 det datumet jag skriver om tenten på. Det är dessvärre inget jag kan påverka... Blev underkänd i en tent här tidigare, så jag hoppas för allt i världen jag blir godkänd nu. Jag ska försöka läsa extra mycket i så fall, för jag tycker verkligen det skulle vara jättekul om du kom till Åbo, och om det är en av de få dagarna som våra scheman passar så! Jag ska tala lite närmare med min lärare så får jag veta hur svår tenten blir (den förra tenten var otroligt svår), då hör jag av mig pånytt:).

2009-11-26 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0