eau mega


Idag hade jag ytterligare en av mina för stora kjolar som endast hålls uppe med breda bälten. Skjortan var tidigare en lång tunika-fundering med pyttelitet halshål som en gång kom med då man köpte Elle, jag tog till sax och symaskin och det blev bra tycker jag!
Fråga: Finns det några fina, varma vinterrockar? Eller får man genast traska över till sportsidan om man inte vill frysa? Jag märker att jag är mycket mycket mer frusen nu än förra vintern, kan bero på att jag gått ner ganska rejält i vikt, och nu tror jag att jag måste investera i något stort och varmt. Möjligtvis någon parkasfundering? Har ni några bra tips?

Kommentarer
Postat av: anonym

hur lyckades du gå så mycket ner i vikt? :o

2009-11-04 @ 18:05:59
Postat av: Katarina

anonym: började äta bra och hälsosamt, minskade på fett&socker :) inte så komplicerat.

2009-11-04 @ 18:19:36
URL: http://pleur.blogg.se/
Postat av: Kitten

Ja, usch, man fryser så lätt om man är lite smal. Då det är som kallast använder jag min ärvda får-päls-kappa, den är verkligen varm och skön (fast aningen tung). Så jag rekommenderar allt med (fusk)päls! Även som foder i nåt parkas liknande...Annars har jag väldigt ofta en fleece-jacka innanför, frysa är inte skoj. Hoppas du hittar nåt!

2009-11-05 @ 20:51:32
URL: http://www.kitteninlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0