åhååå

Den här veckan har varit helt otroligt tung. SÅ mycket skolarbete och så jobbade jag idag och ska jobba imorgon med. Det är mörkt mest hela tiden och kallt ute. Men jag trivs, har köpt en stor varm vinterrock och det börjar kännas lite juligt, så vad är bättre än det! Nedräkning till avfärd mot Frankrike har också startat och det börjar bli lite nervöst nu... Nästa veckoslut är det ett förberedande möte om utbyteselevsåret så då får man lite mer info om alltihopa. Hjälp! Vad lite tid det är kvar och vad mycke jag vill göra innan jag åker!
Men men. Det bästa med allting för tillfället är att vi ska besöka valparna en sista gång imorgon, och så om en vecka kommer våran lilla hem till oss! Jag längtar.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0