idag

Idag har jag shoppat som en galning och spenderat alla mina loppispengar! Jag hittade en massa fint, både nyttigt och onyttigt, påfyllnad på sommargarderoben liksom inför hösten. Imorgon ska jag träffa mina fina englandflickor, kompisar jag var med på språkresa till Oxford för några somrar sedan. Det blir jättebra! Nu ska jag se på film med mamma och äta något. Outfitbilder får ni imorgon, ha det bra!

Jennie (och andra intresserade): Du frågade om jag virkar baskrar till försäljning och det gör jag absolut om du eller någon annan skulle vilja köpa en! Lämna en kommentar så ser vi  hur vi gör :)


Kommentarer
Postat av: Lia

Roligt med shopping :) Hoppas du lägger ut bilder på dina fynd!

2009-07-14 @ 17:07:50
URL: http://liasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0