lite stockholm

Idag har jag varit på bio och sett Patrik 1.5, så bra, bra, bra! Gå se den om ni inte redan har gjort det. Det har faktiskt blivit en hel massa bio på senaste tiden när jag tänker efter, jag har sett Twilight, Revolutionary Road, Australia, Burn After Reading, Wallander Hämden och nu Patrik 1.5. Jag har tyckt om alla utom Twilight. Jag förstår mig inte på vampyrboomen. Men nu lite resebilder från Stockholm!

Så här fint var det när vi lämnade hamnen i Helsingfors.

Söta Petra.

Så här fina var vi på båten påväg till Stockholm!

Spegel i hyttens dusch. Varför?

Jaffa i champagneglas, choklad och världens bästa vän.

Då vi kom fram till Värtanhamnen nästa morgon åkte vi snabbt till hotellet och lämnade kapsäckarna för att sedan fara ut på heldags shopping!

Vi blev trötta emellan och vilade lite i en provhytt.

Stockholm var fint på natten.

Den andra dagen i Stockholm gick vi i Gamla stan och åt pasta på en mysig restaurang, jag hade min dino i håret. På eftermiddagen åkte vi tillbaks till båten igen.

I hytten blev det en hel del suddiga skrattbilder på grund av underlig konst. Och sånt.

En finfin resa var det. Ett finfint sportlov har det varit med. Imorgon är det skola och bläää. Kram på er fina.

Kommentarer
Postat av: mandi

såg också igår på patrick 1,5. Den var så söt! :D Det ser ut som om ni skulle ha haft jätte skoj och jag kommer o tänka lite på rafael wardis målningar ;)

2009-02-23 @ 08:09:30
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: äppelblom

Hahaa, spegel i duschen?! Det är ju nåt!;)

2009-03-02 @ 20:30:07
URL: http://www.appelblom-isabella.blogspot.com
Postat av: Lucia

Ah, I wanted to buy the same dress, as has got Your friend, unforunately when I took a trip to H&M, dresses in my size were bought :(

PS: great pictures You take!

2009-03-05 @ 14:58:09
URL: http://luciaspatterns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0