intresseklubben antecknar

För att det här är så otroligt intressant, och för att jag behöver organisera mina tankar lite, får ni en lista på allt mitt skolarbete som måste avklaras. Det här är också en orsak till varför det är litegranna tyst här på bloggen.

Kurs FIM5: läsa en finsk biografi och skriva rapport på den, skriva en essä om mitt drömyrke, göra en jobbansökan+cv, skriva provet efter jullovet
Kurs FIM6: skriva fyra stycken femsidiga essäer om olika ämnen inom finsk litteratur, läsa Täällä Pohjantähden alla och skriva en femsidig essä om boken och en kortare essä om en valfri person i boken
Kurs ENA5: skriva en essä om konst och vad som gör att något är konst
Kurs ENA6: skriva en essä om EQ vs IQ, läsa en bok om Newton och ha booktalk med min engelsklärare om den
Kurs RE1: skriva en tiesidig fackuppsats om konst i Bibeln, skriva en kortare essä om en bok i Bibeln
Kurs HI3: uppgifterna får jag nästa vecka
Studiehandledning: fylla i ett uppgiftskompendium

Vet ni vad jag vill göra? Sätta på Mad Men och äta hemmagjord pepparkaksdeg direkt ur bunken. Alternativt valpmysa i soffan.

Kommentarer
Postat av: Tessu

OMG vilket schema :O Helt hemskt--särskilt den där rellan låter fantastiskt intressant -.- Fattar int hur du orkar/hinner, jag måste säga att jag är imponerad! :P själv har jag inte ens börjat jobba på FINA5-uppgifterna, som en del ska lämnas in nästa vecka...Hade nästan glömt bort dem men jag tror att jag blir tvungen att ta mig själv i kragen och börja idag...SUCK!

2009-12-12 @ 14:39:51
Postat av: Katarina

Tessu: jag vet de e helt SJUKT! ja har ingen aning om hur jag kommer att orka/hinna :D helt galet

2009-12-12 @ 16:32:30
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0