tolv dagar

De senaste dagarna har jag ätit kopiösa mängder julchoklad och varit bara lite lite avundsjuk på alla er som inte behöver skriva tiesidiga fackuppsatser om altartavlor på julannandagen... Mitt mål är att få undan alla skoluppgifter som är kvar innan första januari så att jag sedan har en vecka på mig att packa, panikera och träffa kompisar innan det bär iväg mot Frankrike! Det börjar verkligen kännas i magtrakten nu att det är mindre än två veckor kvar tills jag åker. Nyårsafton verkar förövrigt bli hemskt bra och nu fattas bara en klänning som matchar braighetsgraden! Ses vi på onsdag eftermiddag tillsammans med alla andra som panikshoppar nyårsklänning? Fint, ha det bra tills dess!

jag hoppas snön håller i sig

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh vad himla härligt att du snart åker! Jag är så avis!! Saknar mitt Antibes/Juan-les-pins och hoppas jag snart kan åka tillbaka!

2009-12-28 @ 11:11:22
Postat av: Lina

det kanske låter väldigt konstigt med potatis till morgonmål, men jag tycker helt massor om potatis så för mig passar det utmärkt :DD lycka till med allt skolaarbete jag är verkligen inte avonsjuk...:)

2009-12-29 @ 14:20:27
URL: http://linaochfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0