bloggdesign

Blev plötsligt så oerhört trött på den gamla stilmallen att jag måste byta bort den (om ni ser den gamla designen fortfarande måste ni trycka på refresh-knappen). Detta nya kommer inte att vara länge, det är ju så tråkigt att klockorna stannar, men tills jag hinner, orkar och har inspiration får det funka som bakgrund på min blogg. Det är faktiskt ganska roligt att leka med olika bakgrundsfärger, och html-koder är inte heller så svårt (bara man läser hjälp-bloggarna noga...).
Lillebror på träningar, mamma på möte, pappa på jobbresa. Det är tyst och det regnar. Äntligen regnar det! Så. Skönt. Jag har längtat hela veckan efter regn.


Kommentarer
Postat av: mandi

oj, vilken fin bakgrundsfärg, i just rätt nyans!

Jahs nu var det min tur att bli sjuk, fast har ivf inte feber ännu :) JAvet jag älskar när det regnar! igår åskade och blixtrade det också. Vaknade halv ett på natten av att mitt rum lystes upp av blixten.

Kram<3

2009-08-27 @ 14:40:33
URL: http://sistamalova.blogg.se/
Postat av: mandi

ohh skulle kunna ha en prydnadsdyna eller filt i samma färg, den är så skön att se på. Javisst jag hjälper jätte gärna! tack :) hm nästa veckoslut (5-6.9)? Jag antar att ingen av oss orkar riktigt direkt efter skolan, eller? kram

2009-08-27 @ 17:37:35
URL: http://sistamalova.blogg.se/
Postat av: karolina

åh tack tack tack för din jättesöta kommentar! jag blir så himla glad! =)

2009-08-28 @ 17:10:07
URL: http://destralarsomnaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0