glad

Idag har jag pratat med denna flicka så länge att jag nästan är hes nu. Förutom att diskussionen resulterade i vad som kommer att bli en finfin artikel, var det också en återfunnen vänskap. Hemskt mycket finfint med andra ord.
Provveckan är över och jag kunde inte vara gladare. Nu kan jag njuta av våren, sy och pyssla och göra allt det där jag vill göra utan så himla mycket skoljobb, i alla fall en liten tid framöver. Dessutom har jag blivit erbjuden ett nytt skrivjobb på en annan tidning! Först var det bara några kortare grejer jag skulle göra, men sedan blev det ändrade planer och nu verkar det bli en längre intervju också, spännande!
Det är så mycket att göra nu och det känns superbra. Det är bara roligt att ha lite halvstress över trevliga saker. Teatern på torsdagen förresten, den var alldeles oöverkomligt fantastisk! Det bästa, absolut bästa, jag någonsin sett på teater. Gå se Amadeus på Lilla Teatern i Helsingfors, varendaste en som har möjlighet.
Nu, mina damer och herrar, är det dags att plocka upp en bra bok och en kopp te. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mandi

Det var faktiskt jätte kiva, det kändes så bra! oi roligt, så då får jag snart läsa :D Hahaha eller ballongen ;) kram<3

2009-04-05 @ 16:06:15
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0