hej mumin, flyg drake med mig

Idag har jag ätit årets första utomhusglass. Att sitta på café och människobonga är en trevlig hobby, det känns som att vara utomlands. Åh finfint.

Denna söta satt med mig, det var svårt att sluta tala äns för den lilla stund det tar att knäppa en bild!

Och när vi lyckades siktade jag ju fel med kameran...

Dethär hade jag på mig!

Nya svarta ballerinor (hur kan det vara så svårt att hitta helt vanliga svarta småskor som man gillar? idag lyckades det iaf!) och finaste mumintröjan! Den har jag haft sen jag var tre.  

Nu bråttom bråttom att finslipa tre artikelgrejs, deadline imorgon!

Kommentarer
Postat av: mandi

Vad ni är fina, och superbra frisyr!

2009-04-24 @ 16:42:52
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: ebba

Det där är nog den bästa tröjan i hela världen.

2009-04-26 @ 15:29:04
Postat av: Katarina

ebba: ja, jag håller med!

2009-04-26 @ 17:25:08
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0