Bernie

Det är mitt i natten och jag kan inte för mitt liv få sömn. Då tänkte jag att jag bloggar och berättar allt möjligt istället.
Igår gick jag med mamma på stan och jag fick världens finaste kjol från Marimekko. Mörkblå och veckad till tusen. Imorgon ska jag bära den, så bilder kommer. Strumbyxor, svarta, bruna och randiga inhandlades också, tillsammans med en skiva, en hög med pocketböcker och en lång tröja ifrån Zara. Så åt vi kinamat och gick runt på stan i solsken och andades höstluften som jag älskar. Det var en superlyckad dag.
Idag. Boy, oh boy. Det blev ingen bio. Istället åkte vi till en kennel och tittad på St. Bernhardshundar. Länge har vi funderat på en kompis till Moses. Ingen ras, förutom boxern som för tillfället är ett omöjligt val, har kännts tillräckligt nära hjärtat.
Förren nu.



Bilderna blev nu vad de blev, jag koncentrerade mig mer på hundarna. Fem St. Bernhards hade hon. Det var något så otroligt! Vi ska ta en valp. Kullen föds på våren och går allt bra får vi krabaten hem ungefär två månader efter det. Åh! En stor hund igen, det ska bli underbart.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh tack så mycket hjärtat!

Hoppas din vecka börjar finfint imorgon!



kram

2008-09-15 @ 00:40:37
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: hanso

oh! va skojj!

2008-09-16 @ 13:37:44
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0