Spetskalas

Ända sedan jag såg ett visst spetskalas från H&M hos många bloggare ville jag ha en liknande klänning själv. I Frankrike, i bästaste butiken NafNaf, fann jag vad jag sökte. På rea!


Och titta, titta, idag gjorde jag till och med något med mitt hår! Något jag nästan kan kalla frisyr, en uppvippad pannlugg. Med röda skor och röda hjärtan i öronen.
Jag hoppas att jag hinner blogga lite mer idag, har så mycke jag vill skriva. Inte bara skriva utan visa också. Först måste jag skriva min första kolumn! Ska skicka in den idag för feedback och i början av nästa vecka ska den in helt och hållet. Om en vecka på fredag är jag i tidningen! Gulp.

Kommentarer
Postat av: Nanó

Åh, supersnyggt!

2008-09-03 @ 18:15:52
URL: http://getnanoismed.blogspot.com
Postat av: hanso

oj det får jag inte missa, fredag alltså!

vacker klänning

2008-09-03 @ 20:43:40
Postat av: Tessu

ja bara älskar den dä klänningen :D aijjo hur går de me tvärsnitte? lite jännä att få läsa de sen :D:D

2008-09-04 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0