Svarta med snören

Imorgon kväll är det filmkväll på skolan och därmed är fredagen ledig. Tjohoo! Då ska Petra och jag på ordentlig kirppisrunda, till Fidan, UFFs, Frälsisar, Ruutu-Rouva, Ansa, Penny Lane, Play it again Sam, Kierrätyskeskus och några fler. Hela dagen, och en stor del av plånboken, är reserverad för fredagens kirppis. Super ska det bli!
Och nu har jag förstås suttit och skrivit upp kirppisaddresser istället för att öva till mattaförhöret. Blääh. Hela tiden finns det något man borde läsa till.
Idag fyndade jag ett par superfina svarta stövlar för 14 euro i UFF! Efter eurodagarna kan man verkligen hitta allt möjligt fint där eftersom de fyller hyllorna med nytt.
Jaja, nu borde väl även jag göra nånting nyttigt. En skön tefylld onsdagskväll med yllesocksmjukning önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Lia

Nu blir jag också sugen på kirppisrunda, hann inte med så många i lördags..

Haha, jag dricker faktiskt te och har yllesockor på mig just nu! :) Mysigt!

2008-11-12 @ 19:43:51
URL: http://liasvarld.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Låter urmysigt!

2008-11-13 @ 17:42:26
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0