Zzzz

Jag vaknade just. Allvarligt. Klockan halv tre. Jag somnade halv elva. Jag har sovit sexton timmar. Jag trodde på riktigt att klockan var fel. Men, jag känner mig pigg för första gången sen resan, varje morgon sen vi kom hem har det varit nånting att göra FAST det är sommarlov. Men nu har jag fått sova ut i alla fall. Och tydligen behövdes det, jag är ännu helt upp och ner efter resan. Ja, ja.
Mera NY bilder kommer, kommer.

Over and out.

Edit: Det kommer att dyka upp outfits och klädköp och allt vad det heter här på bloggen, men nu just är det fullt upp med bokhyllsbyte och städning i mitt rum. När jag bläddrar lite tillbaks här på bloggen märker jag att det verkligen inte har suttit högt på någon prioriteringslista att posta outfits och skriva långa tankebubblor här. Men det ska ändra, för jag tycker verkligen om att göra det. Allt det kommer, kommer det med. Promise.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad skönt att sova ut riktigt ordentligt!

2008-06-16 @ 10:41:59
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0