Fem minuter och en hel evighet

Nu ar vi har borta och inga prickiga bokstaver finnes det pa tangenterna. Trott som fan ar man hela tiden och man ar always going going going pa aktivitet efter program efter skola efter stranden och skrattar at allt for man klarar inte av tankerbetet for nagot annat. Och det ar bara sa bast helahela tiden avenom det inte ar det och man nastan vill hem sa ar det anda bara sa bast. Hur mycket nanting an skiter sig sa ar jag ju med min basta van pa rivieran, ser medelhavet fran mitt sovrumsfonster och da maste man ju bara alska allttihopa. Jag har en fraken pa lappen och utanfor cafet sitter en gammal man och roker pipa. Idag ar det quatorze juillet och fest med fyrverkerier blir det pa kvallen. Nu har det gatt halva tiden och det kanns som fem minuter och en hel evighet. Allt ar helt fantastiskt och det finns inga ord for nanting, efter nagra dagar kanns det som man bott har alltid. Jag alskar det.

Kommentarer
Postat av: Tessu

Det låter helt underbart :D

2008-07-15 @ 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0