Länge leve bloggvärlden

Funderade ganska länge på bloggar efter att jag gett You make my day-utmärkelsen vidare.
Det finns ju så galet många fantastiska bloggar! Man kommer bara vidare och vidare, från den ena underbart klädda vintageflickan till följande, från små filosofer med vackra fotografier till troligtvis blivande journalister som skriver så right on-text. Och man kan hålla på hur länge som helst! På språken jag kan (svenska, finska, engelska och sisådär någålunda franska) finns det så många riktigt, riktigt, riktigt bra bloggar att jag vet inte hur jag ska sitta på stolen, så många pärlor att det är helt galet! För att inte tala om personerna bakom dem, många fantastiska (blivande, redan varande, hobby eller bara-annars-bara) fotografer, skribenter, illustratörer, designers och stylister, som inspirerar mig allihopa. Alla som har talang för det de håller på med eller som gör det bara för att de vill. Alla som vågar. Jag kan sitta på datorn och bara gå från en blogg, via länklistan till följande, sitta och läsa och bli glad, förvånad, beundra och bli inspirerad. Hoppa mellan olika länder, kulturer och språk, fast jag fortfarande sitter hemma i min bruna pinnstol. Hur otroligt är inte det? Heja bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Tessu

Jep du har rätt, fast jag har förstås inte checkat så många bloggar än. Har så lite tid hela tiden, så det blir liksom aldrig av. Men jag ska skärpa mig :D

2008-01-25 @ 13:52:37
URL: http://lumturi.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det är faktiskt helt makalöst fantastiskt! :)

2008-01-25 @ 15:17:11
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Tessu

Hello :D Vitsi va kiva om du också börjar i sähly! Kommer du me imårån ren?? Jep vi måst fa ut o gå, ja had o fundera på ida men sn nä ja somna... nå, kanske imårån innan sählyn? De sku va jättebra uppvärmning :D
Alltså ja stressar så me gymnasie, men ja ha nu tänkt att ja far till Brändös bekantningsdag o sn också till det där gymnasiet som är här i närheten (som du sa, man ska inte avslöja för mycke... xd) Men då ses vi ju i något skede imo? Ha de bra!!!

2008-01-25 @ 17:42:56
URL: http://lumturi.blogg.se
Postat av: S A R A

vet asså undrar ibland hur många bloggar dt finns...

2008-01-26 @ 20:17:50
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: caroline

Du har verkligen så rätt! Det finns så otroligt många duktiga människor där ute som delar med sig av sina talanger. Och man blir så inspirerad!

Re: Ja, tänk om fler vågade :P Keep up a good work!

2008-01-26 @ 23:33:08
URL: http://imagine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0