Havet

image231
image234
image232 image233

Jag älskar havet. Åkte ner till vår stuga av och an med mamma och jag fotade massor. Tyvärr mycket med raw-format som av nån konstig anledning inte vill öppnas på den här datorn. Dom bilderna får ni senare.
Men verkligen. Havet. Lukten av salt, sjögräs och tång. Hala stenar och klippor som badar i solsken. Det finns inget bättre. Det som gjorde dagen ännu bättre var att solen sken! Kan ni förstå. Underbart.

Pinkebymusikalen igår var helt fantastisk, så jag rekommenderar alla finlandssvenskor att ta sig tid och gå titta på den! Den är verkligen värd det (plus att min kompis har en av huvudrollerna!).

Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

supersnygga bilder :)får riktig vårlängtan :)

2008-01-20 @ 18:56:44
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0