MELODIFESTIVAAAAL

Idag. Klockan 21 (klockan åtta hos de flesta men klockan nie här i Finland). Åh! Det börjar igen. Min absoluta favorit-tv-grej. Årets tv-höjdpunkt. Melodifestivaaaal! Någon lika nördig och kär i melodifestivalen som jag? Observera att det är Sveriges uttagningar jag tittar på, inte de finska, de är ingenting och ha. Jag vet inte vad det är med melodifestivalen, något speciellt, en känsla. Så länge jag kommer ihåg har vi suttit hela familjen tillsammans och tittat på melodifestivalen. Till min stora förskräckelse märkte jag att vi kommer att vara i Marocko då finalen av hela allttihopa kommer. Totalkatastrof. Kanske den visas där. Vem vet.
Fredagkväll och natt har jag spenderat hos vännen Lotta som fyllde år. Va kul vi hade! Singstar, my-hy-cket mat och höga skratt. Tjejfest.
image282image286
image284image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0