Mitt år 2008

Januari


I januari var jag glad! Jag bloggande inte så mycket och tog få outfitbilder.

Februari


I februari köpte jag gula strumpbyxor som hette Happy Mango!

Och fick ett underbart vändagskort på vändagen.

Mars


I mars var jag i Marocko! Det var småunderbart.

April


I april blev det vår, vi picknickade med Petra och försökte plocka ner moln från himlen.

Maj


Första maj är min födelsedag och vi firade himla fint på Sveaborg!

Jag fixade min fotovägg och skrev en massa långa inlägg på bloggen.

Jag gick ut nian i fin frisyr, först var jag ledsen men sedan bara glad över att slippa alltihop. Sommar!

Juni


I juni blev det sommar.

Vi styrde kosan till det stora, förunderliga landet i väst. Åh, New York, New York!


Resten av juni var jag på stugan så mycket som möjligt, räddade fågelungar och sånt.

Jag hittade ett häfte jag gjort för snart nio år sedan, redan då visste jag vad som var viktigt.

Jag kalasade i blått från NY!

Juli

Nästan hela juli var jag i Frankrike med världens bästa vän! Och det finns inga ord, bara tusen bilder.

Augusti


I augusti började jag skriva på tidningen och började på ettan i gymnasiet.

September


I september postade jag en massa outfits! Jag hade mycket inspiration, skrev ofta i tidningen och sydde mycket.

Oktober


I oktober var det såntdär underbart höstväder ibland.

Jag fortsatte knäppa outfitbilder...

...och så blev det en himla fin lång weekend i London! Mycket 2handshopping.

November


I november färgade jag håret rött igen och gick mycket på loppis.

Det snöade en massa underbar snö som försvann lika snabbt som den kommit.

December


I december var jag färggrann, som alltid!

Jag bakade pepparkakshus för första gången i mitt liv, och firade mysig jul.



Nu när de första raketerna börjar smälla där ute och den sista dagen av år 2008 snart lider mot sitt slut känns det ganska bra. Det har varit ett bra år. Jag firar nyår hemma med familjen, med god mat, någon bra film och lite raketskjutning med lillebror. Förra året väntade jag in tolvslaget i min pisaraklänning på fin fest. Lika bra alternativ båda två. Jag hoppas ni har kul, var ni än är och vad ni än gör denna nyårsnatt. Gott nytt år 2009!

Kommentarer
Postat av: ina

så fina och härliga kläder du har! nästan så färgigt som jag brukar ha det! skoj. vad är det för tidning du skriver för?

2009-01-01 @ 15:19:26
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: ina

så fina och härliga kläder du har! nästan så färgigt som jag brukar ha det! skoj. vad är det för tidning du skriver för?

2009-01-01 @ 15:19:38
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: kajsa

Och igenom precis hela året är du precis lika söt rar gullig och fin!

2009-01-02 @ 15:53:08
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Tessu

Oho :) de e helt sjukt att man hinner så mycket på ett år. Jag älskar bilden med höstlöven och de från new york :D:D:D

2009-01-03 @ 09:35:32
URL: http://lumturi.blogg.se/
Postat av: Anonym

asdfgh

2009-01-13 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0