Grått, grått, vått, vått



Första outfitbilden på längelänge! Men en halshuggen sådan, det kändes så idag. Vi var och tittade på tapeter med mamma på dagen och efteråt köpte jag två finfina bikinin för ynka 10 euro styck. På mig ovan har jag nya orangea tights, köpta igår, som var sönder redan i paketet. När jag märker sådant först hemma blir jag sur som en citron och arg som ett bi och förbannad som något annat. Jävla skit.
Väskan tycker jag mycket om, köpt på loppis för länge sen, märket Pertti Palmroth. Lång, guldig blingbling kedja, det blir man ju både fin och glad av. Skorna är nya Vagabonds, på rea dom också och supersköna!
Vädret är bara molnigt, grått, grått och regnigt, vått, vått. På kvällen blir det tacos, mera film och plastande av nya gymnasieböcker. Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Jo alla är inte helt snälla alltid!

Underbara bilder du hade!



Kram på dig

2008-08-08 @ 21:32:18
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Hanso

häärli väska

2008-08-10 @ 20:50:33
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0