Både det ena och det andra, hit och dit och upp och ner

Hittade både det ena och det andra igår, farkkun för tie euro i JC och diverse klänningar för en euro styck. Köpte också några enfärgade skjortor och en svart tröja, tråkigt, tråkigt men räddar många vad-ska-jag-ha-på-mig situationer. En kjol från Laura Ashley, med prickar på, föjde också med. Den var desto roligare.
Mamma Mia var så bra! Åh. Så jäkligt löjlig, på gränsen till parodi, men ändå helt underbar. Läste en recension i HBL om filmen och där kom det också så tydligt fram att gillar man ABBA så är Mamma Mia årets film och gör man det inte är den ren tortyr. Recensionen slutade med "ABBA forever!" och jag bara håller med.
Det var så superroligt igår och idag, som alltid, med Petra. Det kan liksom aldrig bli två misslyckade dagar om dom innehåller shopping, loppisrundor, bio och övernattande. Så bäst.
Jag har så mycket nya kläder och skor och allt möjligt från Frankrike och från loppis och från igår, och bara skolan börjar så blir det mera outfits och mera bilder och allt möjligt. Nu njuter jag bara av de sista dagarna av sommarlovet, småpanikerar över faktumet att det är fem dagar eller nå't tills skolan börjar, plastar böcker och hoppas på lite sol efter flera dagar av blåst och regn och rusk. Ävenom det inte längre känns så katastrofalt att det blir höst (tre veckor i nästan konstant gassande sol och 35 graders hetta gjorde sitt) skulle det gärna få vara lite trevligare väder här också. 
Ikväll ska jag se på film med mamma.

Kommentarer
Postat av: Hanso

Allt låter så roligt i ditt liv. Önskar jag fick se alla bilder från resor och dina kläder!

Tacksåmycket till allt.

2008-08-07 @ 20:23:58
URL: http://hanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0