Gaahhhhhh...

...om mindre än tolv timmar är jag på flygfältet! Har varit på Kanarieöarna och på rivieran i Frankrike osv, men med +40, sandstrand och palmer blir detta min första "riktiga" södern-resa!

Hade föredrag i engelskan idag, det gick ovanligt bra så jag är jättenöjd. Nu borde jag packa och inte sitta och skriva nån blogg menmen... bara en sak till först. Har blivit mer och mer förvånad över de nyheter som kommer in till Ellos. Har klassat kedjan som en ganska tantig butik och har aldrig förut hittat något där som har varit i min smak direkt men nu tycker jag att de hela tiden kommer in med nya plagg jag skulle kunna köpa! Är verkligen en klänningsmänniska och här är tre stycken från Ellos som jag tycker mycket om:

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0