BLOGG?

Nu ska jag då tydligen börja skriva blogg. Känns som att det finns absolut för mycket tankar i hjärnan som måste komma ut någonstans och tänkte att detta är ett bra ställe. Det här kommer att bli en modeblogg, men den ska nog handla om lite djupare saker oxå. Tror att en av orsakerna till att jag är så intresserad av kläder är att det är en tillräckligt ytlig sak för att kompensera allt som annars skulle bli för tungt i livet. Speciellt denna sommar har varit kämpig. Men hittills har jag ändå inte kollapsat helt så jag tror fullt och fast på att what doesn't kill you makes you stronger.
Ska skriva kort nånting om mig själv, jag är snart 16 år, finlandssvensk, älskar mode&kläder, film, djur, musik och att resa. Jag är sååååå glad över att jag och min familj åker till Turkiet i övermorgon (kanske inte det bästa tillfället att starta en blogg men känner att jag vill det nu :). Sola och bada i en hel vecka!

image1
 
Här är vårt hotell, orkar inte vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0