Life is what happens when you're busy making other plans (?)

Det känns som om de flestas blogg går på sparlåga just nu. Det är väl så att alla har massor att göra, det stämmer för mig med. Remonten är i full gång, mellanväggen som skulle bort är riven och tapeterna är oxå borta! Mitt rum blir mycket större och ljusare nu, härligt. Orkar inte vänta tills det blir färdigt, det kommer att bli så fint!

Nätet har varit nere i några dagar så därför har jag inte kunnat skriva, bilder har jag tagit desto mer :). En lång rad kommer senare ikväll eller imorgon, det är så massor skolgrejer jag måste hinna med just nu så jag vet inte om det blir tid över för bloggandet :s. Jag kommer inte mera ihåg vems blogg jag läste det i men någon hade skrivit att allting är som en ketchupflaska; först kommer ingenting, sen kommer ingenting och sen kommer allt på en gång. Så känns det för mig just nu. Som tur blir det snart höstlov och så prao efter det. Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0