Leka butik

Har jag gjort igår och idag. Fast det är butik påriktit! Det går bra på Stockmann, bättre idag än igår. Rolit är det också, att plocka fram bääbiskläder till bääbisar. Roligare än jag trodde. Och ju bättre man blir på att hitta saker desto roligare är det, för man kan hjälpa kunderna mycke bättre om man vet var allting finns. Förstås. Det är ju självklart, men iaf !
Nu blir det bara mycket kort inlägg och sen ska jag bada fotbad. Förstår inte hur kassatanter klarar av att stå alla dagar, hela dagen! Mina fötter är redan helt döda.
Mitt rum börjar arta sig, jag har redan gått igenom alla kläder, skor, väskor, filmer, böcker och lite av sakerna. Fast det ligger mycket kvar ännu. Men snart, snart.
Eftersom min inspiration är noll lägger ja in en mycket inspirerande bild, jag älskar den här outfiten!

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0