Frisyrer; ett av livets stora dilemman

Jag är sjuk hemma. Inte så trevligt. Var på jobb igår hela dagen, på tivoli, gjorde ansiktsmålningar åt småbarn. Att stå eller sitta i huk sex timmar i sträck gjorde inte gått åt ryggen, när jag skulle stiga up på morgonen så kom jag ingenstans. Korsryggen är supersjuk och likaså muskerna vid skulderbladen. Jag hade så mycket att fixa idag så det var inte så hemskt trevligt att märka det på morronen. Bland annat så har jag frissa (men dit tänker jag nog ta mig fast jag skulle dö på kuppen) och så skulle jag gå till en fotoaffär och framkalla tackkort från min konfirmation.



Fast åadrasidan hinner jag göra ganska mycket läxor och läsa till prov när jag ändå inte kan röra mig (vad roligt). Största problemet kvarstår ändå; jag vet inte vad jag ska göra hos frissan. Skulle vilja klippa det på något roligt sätt, jag har ju kort hår, men man får ju nog det annorlunda fast det inte är så mycket att ta från. Jag tänkte på pannlugg, men jag vet inte. Jag skulle vilja göra nånting lite speciellare. Jag får söka bilder på nätet och i tidningar. Jag har några timmar på mig ännu ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0