Eller?

Nu har jag varit hos frissan, och håret blev superbra! Kort i nacken och längre framåt mot sidorna. Inte alls vad jag hade tänkt, men jag brukar ge lite fria händer åt min frissa och hon klipper alltid så bra! Är jättenöjd. Ska ta bilder imoron och sätta in hit så ni får se. Jag brukar aldrig klippa likadan frisyr två gånger i rad, utan ändrar varje gång och min frissa säger att hon tycker att det är roligt att klippa mig när jag alltid vill något annorlunda än förra gången :D Inget tråkigt här inte.
Kan inte vänta tills jag får börja fylla mitt "nya" rum med saker! Mamma och jag skall till IKEA på onsda och då ska vi hitta en garderob åt mig. Golvet slipas på antingen onsda eller torsda och sen är det egentligen bara att börja bära in möblerna igen! Ååå, sen får jag sätta upp alla tavlor jag samlat på i eviga tider och ordna i garderoben och i de olika hyllfunderingarna... Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0