C'est fini!

Nu är rummet klart! Bilder kommer imorgon. Aaaaah jag älskar den gröna färgen. Påriktit! Det blev så bra. Det är alltid lite pirrigt om det blir bra för man ser ju tapeterna i så små bitar och så blir de ju så stort sen men ååh. Perfekt. Bra att jag inte tog en mörkare färg, bra att jag inte tog en ljusare färg. Yess!
Idag har jag varit på 50-årskalas. Superrolit! Brukar inte trivas på sånhäna super-fina-frack-kod-fester men nu hade jag riktigt roligt. Det var min lillebrors gumor som fyllde år. Trevliga människor, god mat, många skratt. Vad är ett bättre sätt att fira lördag på?
Nu ska jag titta på Babben och sen ska jag och sova. Jag tycker om programmet för det får mej att skratta så mycket, inte bara för att hon och hela programmets idé är rolig utan oxå för att det är så svårt att förstå vad hon säger :D
Har önskat system-kamera till julklapp och jag tror att jag kommer att få det. Villkoret var ju såklart att jag inte får nåt annat men det är ju okej, jag skulle ju få en systemkamera ! Hoppas, hoppas.
Imorgon är det jobb på Tivoli från 10-18 ungefär, ska måla ansiktsmålningar. Roligt jobb och bra betalt, wohoo!

image37

Klänningen är från ett loppis. Sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0