And that's the name of that tune.

SATC = världens bästa program.

Nu måste jag läsa till provet som är imoron. Genast. Först ska jag bara beställa H&M:s vårkatalog, fick en lapp om förhandsbeställing och det vill jag absolut göra! Känner mig glad fastän allt bara är grått och regnet öser ner. Höstlöven piggar upp mig.
Nu är rummet nästan hela färdigt tapetserat, sen ska golvena slipas och möbler bäras tillbaks och så e d väl så gott som klart! Det har gått snabbt, och den gröna tapeten är så fin! Tänk sen vilken färgklick, men gula och röda och blåa och lila tavlor och rött skåp osv... Bästa tillståndet att vakna upp till, färggrannhet. Vet ej om det är ett ord men i alla fall.

Återkommer senare med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0