L'amour À La Française

image80

image81

När det är grått och svart och vattnet öser ner där ute, längtar jag till ett varmare land. Dehär bilderna är tagna i Frankrike sommaren -06 och åå vad jag saknar det. Har tänkt på ett utbytesår till Frankrike, vem vet.
Tillsammans dethär veckoslutet har jag tjänat 75 euro. Inte illa. Suttit barnvakt från 9-15 både på lördag och på söndag, och det är absolut värt det, så gulliga ungar.
Nu ska jag äta och sen ska jag planera mina kläder för imorgon, kanske det blir en outfit-bild idag ännu. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-25 @ 15:36:24
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0