KILLER QUEEN

image65

Ååh! Konserten var super. Fast det är ju förstås inte samma sak som Queen påriktigt men det var jätteroligt iaf. Har vaknat tolv idag, det blev ganska sent igår kväll. Det här veckoslutet har jag bestämt mig att rummet ska bli färdigt, jag ska orka fixa alla saker och städa klart. Sen ska jag ha housewarming-party för mina kompisar. Vet ej om det heter så men iaf. Det blir kul.
Första praoveckan har varit helt okej, det är nog lite si som så jobb, jag tror andra veckan blir långtråkig. Men men, det ser ju bra ut på cv att man jobbat på Stockamann.
Jag vet inte vad det är som gör att vi alltid har så roligt med P, vi passar så bra ihop bara. Ååh, det var så superkväll igår! 8D
This is one happy redhead.


Kommentarer
Postat av: Nanó

Jag trodde att man inte kunde lägga sina praojobb på cv:t, det är ju jobb som man kan få var som helst ändå.. Eller kan man? Vet du någonting mera om saken?

2007-11-04 @ 19:38:10
URL: http://getnanoismed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0