Fredag kväll framför brasan

image78

Det är rolit att sitta och titta på elden, det är så fint. Det blir fint på foto oxå. Ååh, det är så skönt med freda att det inte är klokt. Imorgon och på söndag har jag barnvaktsjobb på dagen vilket egentligen ska bli helt rolit. Idag var jag så tråkig att det blir ingen outfit-bild. Igår betalade jag min språkresreservationsräkning. För nästa sommar. Jag ska åka till Frankrike med en kompis. Det blir så bäst att det inte är klokt. Det här blev ett ganska o-ihophängande inlägg. Jaa jaa, nu ska jag titta på Frère des ours, som pappa hämtade från Paris i veckan. Den är tillräckligt enkelt för att jag ska förstå lite och kanske förbättra min franska ;)

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0