Tomorrow, my friend, tomorrow

image133


Idag har jag bakat, paketerat julklappar och varit på mitt gamla lågstadiets julfest. Nu känns det verkligen att det snart är julafton! Granen tar vi in imorgon. Allt pyssel har nästan tagit mina tankar från teatern imorgon, men bara nästan. PANIK. Men en bra panik, om ingen gör bort sig totalt så kommer showen att vara helt super! Allttihopa ska också videofilmas så man senare kan titta och minnas. Jag kan inte vänta! Herregud, det är imorgon. Om tolv timmar är vi i full gång med att spela teater inför 400 människor. Gaahhh!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Choooooockladbooooollar

2007-12-21 @ 17:48:21
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0