Mina nya shoes

image158 image159
image160 
image161 image162

Idag åkte jag in till stan med mamma, detta är resultatet; Ett par superfina shoes som ska bäras på nyårsfest, tre par strumpbyxor och Shopaholic&Baby-pocket! Efter nyår ska jag gå mera på rea och spendera julklappspengar, nu blev det bara en kort runda. Helst skulle jag vilja köpa någon fin kjol. Fast för tillfället behöver jag egentligen ingenting och det är skönt, att inte behöva söka efter något man måste ha utan bara gå runt i butiker och köpa det man fastnar för. Förresten, Shopaholic-serien är helt superbra! Perfekt då man inte orkar koncentrera sig så mycket utan bara vill läsa något roligt och smått fånigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0